FAQ

Zapytanie o dostawę:

Złożyłem zamówienie. Czy moje zamówienie zostanie jeszcze dostarczone?

Chociaż nasz sklep internetowy jest obecnie zamknięty, zamówienia złożone przed jego zamknięciem są nadal realizowane i dostarczane. 

Jak tylko zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz jak zwykle potwierdzenie e-mailem. Należy pamiętać, że ze względu na obecną sytuację w ESPRIT, mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce wynoszące do dziesięciu dni.

 

Zwrot:

Jak mogę dokonać zwrotu?

Zamówione przez Ciebie produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? To nie problem!

Od momentu otrzymania przesyłki masz 14 dni, aby wygodnie przymierzyć wybrane produkty w domu i odesłać je do nas bez dodatkowych opłat.

Po otrzymaniu zwrotu zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zwrócić Ci pieniądze. Z reguły zlecamy zwrot kwoty tego samego dnia, więc zwrot, w zależności od czasu realizacji transakcji przez bank, powinien zostać zaksięgowany na Twoim koncie w ciągu następnych pięciu dni.

 

Zwrot/Zwrot pieniędzy:

Czy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar, mimo że sklep internetowy jest zamknięty?

Nie musisz się martwić. Po otrzymaniu zwrotu zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zwrócić Ci pieniądze. Z reguły zlecamy zwrot kwoty tego samego dnia, więc zwrot, w zależności od czasu realizacji transakcji przez bank, powinien zostać zaksięgowany na Twoim koncie w ciągu następnych pięciu dni.

Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot towaru od daty otrzymania przesyłki!

 

Karta podarunkowa: 

Co stanie się teraz ze środkami na mojej karcie podarunkowej?

Mimo planowanej kontynuacji marki ESPRIT pod zarządem nowego właściciela zwrot środków zgromadzonych na kartach podarunkowych nie jest niestety możliwy ze względów prawnych. Środki zgromadzone na karcie stanowią jednak roszczenie wobec ESPRIT, którego możesz dochodzić jako klient. Postępuj zgodnie z instrukcjami, które znajdują się pod poniższym linkiem.


Sprzedaż:

Czy nadal mogę kupować produkty ESPRIT w sklepie stacjonarnym lub online?

Tak, wszystkie sklepy stacjonarne, pod warunkiem, że są własnością ESPRIT i nie są prowadzone przez osoby trzecie, pozostaną na razie otwarte i będą nadal oferować ubrania na atrakcyjnych warunkach specjalnych. Składanie zamówień w sklepie internetowym ESPRIT nie jest niestety obecnie możliwe. Mamy nadzieję, że powrócimy do sprzedaży online tak szybko, jak to możliwe.


ePoints: 

Czy nadal można wykorzystać e-points?

Niestety ze względu na obecną sytuację firmy nie ma już możliwości wykorzystania e-points w sklepach stacjonarnych ESPRIT ani online.